Gamle chefen

Igår ringde min mobil och jag svarade. I andra änden hörde jag en mörkt röst säga "hallå Karin". Och jag blev helt överlycklig. Det var min gamle chef som ringde. Gamle chefen från Sydsvenskan och meste a-lagsspelaren i MFF med 625 matcher och den bäste chefen jag någonsinn har haft. Och jag har saknat honom såååååå mycket. Vi pratade ett bra tag om gamla minnen, om vad han gjorde idag, vad jag gjorden nu, resor och en massa annat. Gud vad kul det var att "chefen" ringde mig. Gör han i och för sig lite då och då, men det var längesen sist. Bara häromdagen tänkte jag på honom och undrade vad han pysslade med.
Tänk vad lite som krävs för att pigga upp vardagen. En gammal chef!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0