Stjärnorna på slottet

Denna vecka spelas "Stjärnorna på slottet" in på Häckeberga slott vid Genarp. De förra avsnitten av denna "såpa" har jag bara sett lite grann av. Aldrig ett helt avsnitt, tycker det är för jobbigt. Men ändå är det ganska trevligt att det spelas in där jag bor.
Sååååå, bara för det var jag ju tvungen att åka upp en sväng till slottet när jag ändå var ute o körde.
Inte såg jag till några stjärnor. Det var helt tomt där sånär som på en kameraman som stod o filmade ut över sjön. Men å andra sidan kom jag ju inte in på slottet. Kan det bero på att vi är portade där pga av för mycket "sex, drugs and rock'n roll"? *asg*

Ja, jag vet inte *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0