Årets första...

...fästing hittad på Ronja idag. Tack och lov fick hon på sitt fästinghalsband i måndags, men vet inte om ämnet börjat verka än. Fast den fästingen jag hittade hade ju inte heller hunnit bita sig fast utan spatserade omkring på Ronja och kollade läget.

Fästingar är väl oxå ett säkert vårtecken eller? Kanske inte så kul vårtecken, men ändå!

Var och tränade på klubben igår med Ronja. Det gick faktiskt mycket bra. Det finns ändå hopp om framtiden. Körde bara lite fritt följ, rutan, vittringsapport, fjärrdirigering och som sista rutan igen. Det gick väl inte perfekt men hyfsat bra, jag var nöjd. Vädret var skit och jag tänkte inte alls åka och träna. Hade ju inte alls någon motivation sen våra senaste träningar så jag var rätt nere. Men trots en appellplan som mer påminner om Roskilde-festivalen än en träningsplan, så gick allt jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0