Bruce Springsteen & The E-Street Band

Idag, exakt kl 10.00, släpptes biljetterna till Springsteens konsert på Forum i Köpehamn i december. Jag gick in på sidan några minuter i. Det hade varnats tidigare om att det skulle bli väldigt långa svarstider på den sidan. Och det var det. Jag lyckades till slut komma in kl 10:16. Då var biljetterna SLUT!!!!!! Helt otroligt. Okej, Forum tar bara ca 10.000 personer, men ändå!!!! Man fick bara köpa 4 biljetter per person. Hur har alla andra lyckats komma in på sidan på 16 minuter och hunnit köpa biljetter?? Det är mig en gåta!
Det enda jag kunde göra var att skriva upp mig på en väntelista. Men det vet man ju hur det är med det. Det är säkert tusentals personer som redan satt upp sig där!

Snyft, ingen Springsteen i december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0