Välkommen!

Hjärtligt välkommen till min blogg. Att blogga har jag tyckt inte varit något för min del. Varför ska alla möjliga människor ta del av mina tankar och åsikter? Men eftersom jag skriver längre och längre "nyheter" på min hemsida tyckte jag att det ändå var lika bra att skapa en blogg. Bloggen är en ingång till hemsidan och alla som vill är hjärtligt välkomna att besöka den oxå; www.ronjasmatte.com. Jag har inga avsikter att påverka andra med min blogg, den är bara till för mig och min hemsida. Men har du något att säga mig är du givetvis välkommen med en kommentar. Kanske kan man få lite tips via en blogg oxå, tex trädgårdstips som jag är i stort behov av just nu när vi anlägger en ny trädgård på vår nya tomt. I alla fall är alla hjärtligt välkomna att läsa och kommentera min blogg och min hemsida.

Vi kanske hörs?
Karin L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0