Uppdatering

Hemsidan är uppdaterad på lite olika ställen. Bla har jag tagit bort gästboken. Tyckte inte det var någon idé att ha den kvar. Fortsättningsvis får man skriva en rad eller två till mig genom bloggen. Eller helt enkelt genom att skicka ett mail till mig. Så det så....!

Julbord, idag igen! Med Svedala brukshundklubb, för styrelsen, sektorer, instruktörer och andra som hjälpt till på klubben under året. Jag tillhör kategorin sektorer (2 st), instruktör och hjälpt till under året. Denna gången var vi inte på klubben utan var bjudna på restaurang Svea i Svedala. Mycket trevligare än i klubbstuga - faktiskt. Julmaten, sådär. Jag är ju ingen julbordsälskare så jag är väl inte rätt person att recensera, så överlåter det till andra. Trevligt hade vi i alla fall. Så tack alla trevliga vänner på klubben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0