Om julklappar

Önskelista

Alltså, nu har jag funderat lite till på julklappar, så jag tänkte göra en liten lista på önskeklappar. Förmodligen är det väl försent, för vad jag vet så har alla redan handlat, men ändå....

1) Stor chokladask med underbart god choklad från Malmö Chokladfabrik
2) Chokladprovning
3) Vinprovning
4) Goda ostar
5) Ostprovning
6) Bjuden på en god middag på mysig restaurang
7) Aromamassage

Härligt va? Man får väl lov att drömma lite.


Om julklappar på jobb:

Vi fick julklappar från jobb oxå. En av dom jag faktiskt är mest glad för. Det var en "glögg-box" med 5 olika glöggsorter från Dufvenkrooks. Ska bli spännande att smaka. Men precis innan hade jag ju själv införskaffat Blossa's årgångsglögg från de 5 senaste åren. Och dom har jag inte hunnit smaka än.  Så man får väl dricka glögg långt in i sommar.

Har faktiskt fått ytterligare en julklapp. En mycket liten sådan, men å så uppskattade den blev av mig. Ett av de tryckerier vi använder skickade ut en super super trevlig almanacka till mig. Och almanackor är väl ingen speciellt egentligen. Men denna är!!! Lovar att man känner sig jättespeciell. Det är en bordsalmanacka, att ha stående på bordet. Varje månad har en trevlig liten bild och på varje bilds motiv har de lyckats få in mitt namn. Väldigt personligt. Det är väl ingen konst egentligen att få in namnet i bilden, men så som det är gjort på flertalet av bilderna är det otroligt. Tex en bild på en liten eka i en sjö med näckrosor, där några näckrosor bildar mitt namn. Som jag sa; man känner sig otroligt speciell när man får något sådant. Lovar att jag kommer att använda det tryckeriet framöver oxå.

Från en av bankerna vi samarbetar med här på jobb, fick vi 2 enormt stora korgar fulla med godis!!!!! Jag som är nöjd med min vikt just nu! Hur ska man kunna hålla den med allt detta godis?????  Karaktären sätts på hårt prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0