Jag stannar i mitt yrke!

I förrgår följde jag med vår fotograf ut på foto-uppdrag. Det var mycket spännande och lärorikt.
När man sysslar så mycket med bilder som jag gör är det alltid kul att få se hur fotografen arbetar, hur han tänker ut vinklar, vilka svårigheter som kan uppstå, hur han "ser bilden" m.m. Jag har ibland gnällt på hur jag ville ha den färdiga bilden, men det är kanske inte alltid som fotografen kunnat ta bilden som jag ville, av olika anledningar. Så i förrgår var "herr Fotograf" så vänlig att låta mig vara med och dessutom lära mig en del. Men han ville även att jag skulle ta en del bilder själv. Det var ju oxå kul, men jag vet nu att jag aldrig kommer att bli en fotograf. Jag stannar kvar i mitt yrke istället och överlåter fotograferandet åt Fotografen. Själv får jag fortsätta med original, tycksaker, bildhantering och webb. Det kan jag åtminstone.

Men tack för att jag fick vara med! Jätteskoj! Jag följer gärna med fler gånger och lär mig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0