Vaniljhjärtan i rosa tecken

Fick ett infall idag och bakade vaniljhjärtan.
Det var huuuur länge sen som helst och jag hade glömt hur jobbigt och pilligt det är med att klä hjärtformarna, fylla dom och sätta på ett lock. Men goda blev dom :-)

Vaniljhjärtan är väl vanligast till Alla hjärtans dag, men jag gjorde med inspiration av den rosa månaden - Rosa bandet-månaden till förmån för bröstcancer. Tycker hjärtan passar perfekt då. Dessutom fyllde jag dom med rosa-färgad vaniljkräm och dekorerade givetvis med ett rosa band i sugarpaste.

Dekorerade med Rosa bandet för att uppmärksamma "bröstcancermånaden" oktober.

Fyllda med vaniljkräm som jag färgat rosa, allt i fin harmoni.


Dessutom nominerar jag dessa kakorna till Månadens sötsak, ljust för att de passar i bröstcancermånaden och är lätta och ljuvliga att ge bort!


Kommentarer
Postat av: Pamela

Shit så fint!! =)

2011-10-25 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0