Invald i styreslen

Förra veckan var det årsmöte på klubben.
Jag har ju i många många år varit väldigt aktiv i Svedala Brukshundklubb både som kursare, instruktör, webbmaster, ansvarig för tidningen, suttit med i olika sektorer och som sammankallande för tävlingssektorn.
På årsmötet blev jag nu invald i styrelsen.
Jag har dragit mig länge för det, för jag tycker redan nu att jag lägger ner så oerhört mycket tid på klubben och olika kurser och möten och föreläsningar. Men nu behövdes det hjälp i styrelsen och det var svårt att få ihop folk.
Sååååå..... vad gör man inte då? Snäll som man är.
Men visst, det ska bli jätteskoj.
Som sammankallande för tävlingssektorn har jag tidigare även varit med på en del styrelsemöten, men det är inte rikigt samma.
Så förutom alla kurser jag håller och hjälper till med/går själv, kommer min vardag innehålla HUS-möten, TS-möten, styrelsemöten och vara tävlingsledare/hjälpa till på olika tävlingar. Och säkert en hel del annat oxå.
(Har dessutom i ett svagt ögonblick lovat hålla en tema-kväll om rallylydnad).
Vilken tur att jag hittat en så bra hjälpinstruktör till rallylydnadskursen - Pamela. Som nyligen utbildat sig till rallylydnadsinstruktör, privat.

Har man inte nog att göra, ser man till att man får :-)

Ska jag flytta min säng till klubbstugan kanske?

Vi ses på klubben!

Kommentarer
Postat av: jenny

Vilken tur att vi medlemmar i klubben har dig!!!! : ) Det behövs eldsjälar, all ära till dig!!!!

2009-02-09 @ 11:37:37
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Jag är tacksam att du gör så mycket (speciellt rallykursen) för klubben, men ta det lugnt så du inte bränner ut dig!

Pamela har haft en liten "prova på" eftermiddag med mig o några andra i rallylydnad för ett tag sen, du kommer få en utmärkt hjälp-instruktör!

2009-02-09 @ 15:34:06
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0