Negativ stress

Sitter nu på jobb och gör ingenting! Egentligen kan man ju inte säga det högt, men det är faktiskt för att servern där vårt mäklarprogram ligger har kraschat! Kraschat helt. Och jag ska göra annonser. Det betyder att jag behöver ha ut bilder från mäklarprogrammet, jag behöver ha ut texter, priser och mycket mer. Det ringer folk här och vill lägga bud på både det ena och det andra och vi kan inte lägga ut några bud. Det är frustrerande.
Dessutom ska jag göra en helt ny annons till en helt ny tidning och behöver tid på mig för att få ihop något vettigt. Tänkte göra det när de vanliga helsidorna var klara. Men nu börjar det bli stressigt. Deadline är imorgon kl 12, för alla de annonser vi ska ha.

Kan inte heller börja på andra jobb, bland annat ett större utskick, eftersom det kräver att jag får ut bilder från mäklarprogrammet. Man blir helt ställd!

Det är väl det som är negativ stress, trots att jag inte gör någonting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0