Indy - I love you

Säger bara Indiana Jones.

Var skeptisk till att det nu efter 19 år skulle spelas in ytterligare en Indiana Jones film med Harrison Ford i huvudrollen. Men ändå var jag ju väldigt väldigt nyfiken på hur det skulle bli.
Jag bara älskar Indiana Jones-filmerna och Harrison Ford. Har givetvis alla DVD i box-form med extramaterial och ser dom om och om igen. Det är precis min typ av film, äventyr, kärlek, romantik, spänning blandat med den där "glimten i ögat"-humorn som Lucas/Spielberg är så himla bra på. Dom har bara allt!

Men behövde inte oroa mig för nya filmen; den var superbra. Givetvis var Indiana Jones äldre och försökte inte dölja det heller, men bara Harrison Ford klarar av att spela en sådan hjälte som kan åldras med trovärdighet.

Ny DVD till min samling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0