Trevliga dagar mitt i veckan

Imorgon fyller jag år - massor av år. Så många som man inte trodde man kunde fylla när man var 12. Men det känns bra. Och nä, jag känner mig inte gammal. För det är ju hur man känner sig som räknas - säger alla iaf.

Igår blev jag firad på jobb. Jag och 2 till (som oxå fyller nu i veckan) hade fixat smörgåstårta och bjöd alla. Många var på semester, men de som behagade jobba kikade in för att få en liten trevlig (hoppas jag) stund med oss. Och vi hade jättemysigt och trevligt. Och smörgåstårtan (från Mormors bageri i Lund) var kanon!

Idag blev jag "firad" i Sydsvenskan. Tänka sig att lilla jag skulle vara så pass intressant att man kom med på en lite artikel där. Nåja, måste vara för att jag dansade med Mattias på julfesten förra året, eller....? (Hoppas allt är bra med dig Mattias :-) ).

Imorgon kommer jag att befinna mig på ett spa i Polen och få fira min dag med värme, massage, bubblor och lite allt möjligt. Ska bli härligt. Behöver få koppla av lite och framförallt behöver jag massagen för att mjuka upp mina stela axlar. Ja, och kanske något annat oxå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0