Kall, kallare, kallast

Nåja, kallast är det väl inte än. Inte här var jag bor i alla fall. Men kallt är det varje morgon. Vi har nu haft nattfrost varje natt i 5 dagar. Klagar väl inte allför mycket eftersom jag tycker det är ganska härligt. Härliga mornar med hög, härlig luft och små vita kristaller i gräset som gör det alldeles vitt. Under dagarna är det ändå upp emot 15 grader varmt och härlig solsken. Och än så länge har jag sluppit skrapa bilrutorna för att när jag kör iväg har det ändå tinat upp en del och är några plusgrader varmt.
Men vintern närmar sig med stormsteg och den förlorade sommaren är totalt förlorad.

Inomhus har golvvärmen satt högsta fart och vi har så varmt inne nu att jag börjar plocka av mig kläder. Ovanligt! Golven börjar bli härligt, mysigt varma och golvvärme är något jag aldrig vill leva utan. Det är sååååååååååå härligt! Varma golv, gör en varm i hela kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0