Ingen borelia

Då har vi fått svar från borelia-provtagningen av Ronja. Det visade ingen borelia. Kanon ju, för oss. Men vad är det då för fel på Ronja? Men jag måste säga att sen i fredags är hon faktiskt lite piggare, så jag hoppas att öroninfektionen ställt till det lite. Sen menar ju veterinären på att det är skendräktighet och att hormonerna spökar. Men jag vet inte; då har hon varit skendräktig från den dagen hon slutade löpa och det verkar ju inte så troligt. I alla fall så har jag ändå nu beställt tid för sterilisering av henne, så får vi se om hon blir piggare. Jag har ju hört det av andra.

Helgen var bra och hyfsat lugn. Åt middag med ett par vänner i lördags och det var trevligt. Men det blev lite mycket vin, framförallt eftersom vi cyklade hem. Det var jättekul :-). Men dagen efter var jag såååå trött! Man klarar ingenting längre, sorgligt. Trevligt hade vi i alla fall och att den sen blev en slappehelg med film och chips gör ingenting. Får man ha ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0